2015. augusztus 4., kedd

Határon innen határon túl... Folytatódik a pályázat

Régi álmom és vágyam teljesült azzal, hogy pályáztunk az óvoda kollektívájával a Tempus Közalapítvány által meghirdetett Erasmus + pályázatra. Nagyon boldogok voltunk amikor megtudtuk hogy pályázatunk sikeres elbírálásban részesült.

Még egyszer a videó...hátha valaki nem látta még ... :)

Lelkes kis csapatunk 2015. augusztus 1-jén indult el a job shadowing mobilitásra Romániába. A Székesfehérvárról Marosvásárhelyre tartó 15 órás út, egy fekvőkocsis IC vonaton élményekkel és kalandokkal teli volt.

Csíkszeredába érkezve autót béreltünk, Amíg Marosvásárhelyre értünk több  nevezetességet, érdekességet is megnéztünk. Megálltunk Tamási Áron sírjánál, Szovátán megnéztük a gyönyörű 19-20. századi nyaralókat, a Medve tónál ettünk  egy finom fagyit, gyönyörködtünk egy kicsit a korondi kerámiákban. A hosszú út után mindannyiunknak jól esett a helyiek specialitás, a csorba leves és a grillezett pisztráng.

Fogadó intézményünk óvodavezetője - Györfy Éva - nagy izgalommal és annál nagyobb szeretettel fogadott bennünket Marosvásárhely Határában. Miután elfoglaltuk szállásunkat némi felfrissülés után, Éva, és kolléganője- Kertész Katalin segítségével bepillanthattunk a Stefánia óvodába, majd ízelítőt kaptunk a város szépségeiből. Nagy élmény volt a kellemes es vasárnap esti séta a város főterén . Az esti megbeszélésen értékelték a nap eseményeit illetve pontosan megterveztük a holnapi nap programját. Nagy várakozással tekintünk a következő nap elé, melyen indul a szakmai munka.

Sűrű lesz a program, de ahogy lesz időnk hírt adunk magunkról.